Vinnerne av Gullskjermen 2024 Prisutdelingen gikk av stabelen for tredje gang. Aldri før har det vært så mange påmeldte og innsendte bidrag.
GK dropper å reise til Cannes – dette gjør de andre byråene Mandag braker det løs med Cannes Lions. Men det blir ikke mange norske stemmer der nede.
Ellevilt markedsføringsstunt: Diplom-Is med ekte gull i frysedisken Skal få flere nordmenn til å spise gullpinne ved å putte ispinner med ekte gull i tilfeldige frysebokser landet rundt.
Andrea og Anna Karoline sikret seg tur til Cannes Lions Ved å unnlate kvinner i Norge å vippse på kvinnedagen vil Andrea Hopen og Anna Karoline Gamme trekke oppmerksomhet til kvinner som faktisk ikke har kontroll over egen økonomi.
Bertel O. Steen og Stellantis har valgt Publicis Kitchen som sitt nye reklamebyrå Bertel O. Steen samler åtte bilmerker hos Publicis.
Magnus sørger for at Publicis-lunsjen er et av dagens høydepunkt Derfor serverer han alltid ribbe i juli til de Publicis-ansatte.
Disse vant priser på årets Gullskjermen Gullskjermen ble arrangert for andre gang på Deichman Bjørvika i Oslo.
BankAxept er på lufta med sin største B2B-kampanje noensinne Det er ikke alle bedrifter som er klare over hvilke fordeler man har med BankAxept som betalingsløsning. Det skal en ny B2B-kampanje signert Anorak NoA og Publicis Starcom endre på.
Elena og Jonas flyttet kontoret utenlands gjennom Publicis-programmet Work Your World Kommunikasjonsrådgiveren fikk føle på «load shedding» i Cape Town og søke-spesialisten gjorde som mange andre nordmenn og flyttet til Lausanne.
Publicis-ansatt ble møtt av røyklukt – nesten hele byrågruppen har hjemmekontor – Brannen blusset opp i løpet av natten og vi var bekymret fram til vi fikk melding om at brannen er under kontroll og at det er mindre røykutvikling.
DNB ble den store vinneren på ANFOs Martech Awards Stakk av med hele fire gull på tidenes første Martech Awards.
DNB stakk av med æresprisen under årets Performance Awards Publicis Starcom stakk av med flest priser under kveldens prisutdeling.
Skal være med og kåre verdens største talenter:– Det er en beintøff konkurranse Camilla Halleraker fra Starcom sitter i Cannes Young Lions juryen i media-kategorien.